11/05/2008


4 kommentarer:

ToneM sa...

Kjære Sissel.
I kveld får du en Kreativ bloggpris fra meg for mange vakre bilder og stor kreativitet både i og utenfor bloggen.
ToneM

Suzette du Plessis sa...

Your work in mindblowing and seeing your art really makes me feel very emotional. How would I go about to purchase one of your creations?

Could you maybe email me

suzette@petitcherie.com

Thank you

Suzette

Husfruen sa...

så mange vakre dukker, jeg er helt målløs

LykkeTroll-berg sa...

Du lager så inmari fine dukker.
Jeg får lyst til og lage disse dukkene selv også.
Lurte på om du har laget en bok eller noe som man kan se hvordan du har gåt frem.
Har hatt lyst til og lage min datter lenge nå.
Men vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg frem med det?
Håper på at det finns noe.
Hilsen: Ilsebil